Item: 0 Totaalprijs: € 0,00
Kan ik mijn overgebleven pakken retourneren?

Overgebleven pakken laminaat en rollen ondervloer die ongeopend en niet beschadigd zijn kunnen geretourneerd worden. Pvc en andere materialen kunnen niet retour genomen worden. Neem voordat u materiaal retourneert eerst contact op met ons via email. Wij adviseren om een pak te bewaren om mogelijke schade in te toekomst te kunnen herstellen.

Wat moet ik doen als er pakken bij levering beschadigd zijn?

Controleer uw levering meteen en vermeld schade op de vrachtbrief en anders binnen 24 uur na levering. Na 24 uur kunnen wij de schade niet meer verhalen op de fabrikant. Als de beschadiging zo groot is dat u de planken niet meer kan gebruiken zullen wij de beschadigde producten zo snel mogelijk omruilen.

Wat moet ik doen als er een verkeerd product geleverd is?

In het geval dat er een verkeerd product geleverd is zullen wij zo spoedig mogelijk de juiste producten bij u afleveren. Controleer het product meteen wanneer dit bij u wordt afgeleverd. Wanneer u er dan achter bent gekomen dat het verkeerde product is geleverd geef dit zo snel mogelijk telefonisch (0183-513861) aan ons door.

Er zijn geen plinten en/of ondervloer met de vloer meegeleverd!

Maakt u gebruik van onze legservice? Dan nemen de leggers deze producten mee. Maakt u geen gebruik van onze legservice dan kan het zijn dat de materialen door een andere leverancier worden geleverd.

Hoelang heb ik garantie?

Uw vloer heeft een fabrieksgarantie. De lengte van deze garantie kunt u vinden op een van de pakken die u heeft binnengekregen. Daarnaast hanteert LaminaatXXL ook een leggarantie wanneer u gebruik maakt van onze legservice. De lengte van deze garantie is twee jaar na het leggen van de vloer.

Is het mogelijk om de bestelling te wijzigen?

Om een bestelling te wijzigen kunt u het beste zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling per e-mail of telefonisch contact met ons opnemen. Als uw bestelling nog niet is verzonden is het mogelijk producten nog te wijzigen of extra producten toe te voegen aan uw bestelling. De factuur wordt dan aangepast en het verschil wordt verrekend. Wanneer u gebruik maakt van de legservice kunt u het resterend bedrag betalen zodra de vloer bij u gelegd is.

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?

Mocht u de bestelling willen annuleren dan kan dat kosteloos. Geef dit wel op tijd door.

Kunnen jullie ook de ruimte berekenen?

Met behulp van een plattegrond kunnen wij de ruimte voor u uitrekenen. Echter kan de plattegrond afwijken van de werkelijkheid. Voor het beste resultaat maakt u gebruik van onze inmeetservice.

Kan laminaat gelegd worden over vloerverwarming?

Dit is mogelijk wanneer er het laminaat in combinatie met de juiste ondervloer wordt gelegd. De medewerkers in de showroom kunnen u hier de juiste adviezen over geven. Mocht u niet in staat zijn om naar de showroom te komen kunt u uw vraag via e-mail stellen.

Hoe bepaal ik het aantal meters plint?

Bij hoge MDF-plinten doe je dat door de muren op te meten waar de plinten moeten komen. Dit deel je door 2.4 (lengte van de plint) het resultaat rond je af naar boven plus twee plinten. Vergeet niet dat u bij alle zwevende vloeren plakplinten moet gebruiken bij de dorpels en kozijnen. U heeft ongeveer een plint nodig per twee kozijnen.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen zijn inclusief 21% BTW.