Veel Gestelde Vragen

Laminaatxxl.nl hanteert een retourtermijn van 14 dagen na levering tenzij schriftelijk anders aan u is bevestigd. U kunt pakken laminaat en ondervloer retourneren. Laminaatxxl.nl berekend 15% retourverwerkingskosten over het geretourneerde na 14 dagen.

Let op: PVC kan niet geretourneerd worden! PVC-delen worden in een kleurbatch geproduceerd, om kleurverschillen te voorkomen is deze restrictie ingesteld.

U dient er zelf zorg voor te dragen dat de aangemelde retouren bij Laminaatxxl.nl in het magazijn in Gorinchem terecht komen.

TIP: Wij adviseren om een pak te bewaren om mogelijke schade in de toekomst te kunnen herstellen.

Controleer uw levering meteen en vermeld schade op de vrachtbrief en anders binnen 24 uur na levering. Na 24 uur kunnen wij de schade niet meer verhalen op de fabrikant. Als de beschadiging zo groot is dat u de planken niet meer kan gebruiken zullen wij de beschadigde producten zo snel mogelijk omruilen.

In het geval dat er een verkeerd product geleverd is zullen wij zo spoedig mogelijk de juiste producten bij u afleveren. Controleer het product meteen wanneer dit bij u wordt afgeleverd. Wanneer u er dan achter bent gekomen dat het verkeerde product is geleverd geef dit zo snel mogelijk telefonisch (0183-513861) aan ons door.

Maakt u gebruik van onze legservice? Dan nemen de leggers deze producten mee. Maakt u geen gebruik van onze legservice dan kan het zijn dat de materialen door een andere leverancier worden geleverd.

Uw vloer heeft een fabrieksgarantie. De lengte van deze garantie kunt u vinden op een van de pakken die u heeft binnengekregen. Daarnaast hanteert LaminaatXXL ook een leggarantie wanneer u gebruik maakt van onze legservice. De lengte van deze garantie is twee jaar na het leggen van de vloer.

Om een bestelling te wijzigen kunt u het beste zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling per e-mail of telefonisch contact met ons opnemen. Als uw bestelling nog niet is verzonden is het mogelijk producten nog te wijzigen of extra producten toe te voegen aan uw bestelling. De factuur wordt dan aangepast en het verschil wordt verrekend. Wanneer u gebruik maakt van de legservice kunt u het resterend bedrag betalen zodra de vloer bij u gelegd is.

Als u uw bestelling wilt annuleren neem dan contact met ons op. Als dit tijdig is doorgegeven hoeft u hier niet voor te betalen.  Als u een op maat gemaakte gordijn, vloer, of andere producten bij ons gekocht heeft kunt u de bestelling in de meeste gevallen niet meer annuleren. Neem altijd zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Met behulp van een plattegrond kunnen wij de ruimte voor u uitrekenen. Echter kan de plattegrond afwijken van de werkelijkheid. Voor het beste resultaat maakt u gebruik van onze inmeetservice.

Dit is mogelijk wanneer er het laminaat in combinatie met de juiste ondervloer wordt gelegd. De medewerkers in de showroom kunnen u hier de juiste adviezen over geven. Mocht u niet in staat zijn om naar de showroom te komen kunt u uw vraag via e-mail stellen.

Dit is mogelijk wanneer er het laminaat in combinatie met de juiste ondervloer wordt gelegd. De medewerkers in de showroom kunnen u hier de juiste adviezen over geven. Mocht u niet in staat zijn om naar de showroom te komen kunt u uw vraag via e-mail stellen.

Bij hoge MDF-plinten doe je dat door de muren op te meten waar de plinten moeten komen. Dit deel je door 2.4 (lengte van de plint) het resultaat rond je af naar boven plus twee plinten. Vergeet niet dat u bij alle zwevende vloeren plakplinten moet gebruiken bij de dorpels en kozijnen. U heeft ongeveer een plint nodig per twee kozijnen.

Ja, alle prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *